Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Michelle Jada - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Michelle Jada - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver

Blijf op de hoogte en volg Michelle

11 September 2014 | Nederland, Almere Stad

Man, oh, man wat gaat de tijd snel. Het voelt zo kort geleden dat ik "ja" zei tegen dit avontuur. Destijds zou het nog maanden duren. Nu begint deze al over precies een week. Ik heb gemengde gevoelens. Aan de ene kant heb ik er onwijs zin in, maar aan de andere kant ben ik vooral gespannen. Vooral omdat ik nog geen idee heb wat ik daar ga doen.

Wat ik wel weet is dat ik met 2 top meiden het avontuur aan ga. Ik heb ze tijdens de intro-week van Windesheim ontmoet en sindsdien hebben we elkaar door de opleiding heen gesleurd. Dat ik met hun de komende 3 maanden samen ben is al een gehele geruststelling.

Op dit moment ben ik vooral spullen bij elkaar aan het verzamelen. Wat zullen ze daar wel hebben en wat vooral niet? Dat is nog even puzzelen. Alles ligt al ongeveer klaar om ingepakt te worden. Nog een paar daagjes school en dan kan het avontuur beginnen. Man, het begint toch echt te kriebelen nu. Oeganda, here we come...

  • 11 September 2014 - 14:43

    Conny:

    Je gaat de tijd van je leven tegemoet! Niet al te druk maken hoor, alles komt
    goed xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 3735

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 20 December 2014

Oeganda

Landen bezocht: